Naja Posted May 22, 2015 Report Share Posted May 22, 2015 Det kunne være hyggeligt at "følges" lidt med andre fra DK Naja 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TrishE Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 Not from Denmark but Welcome! Its awesome the places that the program has reached! Best of luck! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naja Posted May 26, 2015 Author Report Share Posted May 26, 2015 Thank you TrishE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raenne Posted May 29, 2015 Report Share Posted May 29, 2015 Jeg er fra Danmark. Er komplet begynder. Jeg har gennemført uge 2 i dag. Hvor langt er du? Jeg er 25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naja Posted May 29, 2015 Author Report Share Posted May 29, 2015 Jeg er også begynder og starter på uge 2 i næste uge.. Tager uge 1 af 2. Omgang fordi jeg er i så urimelig dårlig kondi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raenne Posted May 29, 2015 Report Share Posted May 29, 2015 Jeg er i ufattelig dårlig form Egentlig er min største motivation at jeg skal løbe med hund på udstilling om to måneder, så jeg er lidt under pres Min motivation i dag var virkelig lille, men jeg kom afsted. Jeg løber mandag, onsdag og fredag om morgenen. Mine lægge hader mig. Jeg er så øm! Hvordan har din krop det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naja Posted May 29, 2015 Author Report Share Posted May 29, 2015 Ja okay, det ville også være for surt at skulle hænge efter hunden i snoren.. Ildrød i bøtten og gispende efter luft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raenne Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Nu tænker jeg, at hvis jeg stopper, så er de første to uger spildt Jeg ved ikke hvor lang min rute er. Det er ren asfalt. Har du mon en twitter profil? Er ikke så god til at få tjekket herinde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KellyAnn Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Well heck. Now the rest of do not know what you are saying. Welcome to all of you. You are doing great. Good luck!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naja Posted June 1, 2015 Author Report Share Posted June 1, 2015 Sorry KellyAnn☺️ Thank you very much Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naja Posted June 1, 2015 Author Report Share Posted June 1, 2015 Har lige oprettet en Twitter profil Raenne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KellyAnn Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Absolotuly no problem at all. We can still CHEER YOU on for sure!!!!! Woohooo!!! Sa stolt af jer alle!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KellyAnn Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Jeg er glad for at hore jeres historier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naja Posted June 1, 2015 Author Report Share Posted June 1, 2015 GO GOOGLE TRANSLATE DANISH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KellyAnn Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Thanks. I found Itranslate. I will look at that. Thanks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raenne Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 Øv! Har simpelthen så ondt i anklen når jeg løber, så jeg holdt pause i mandags og i dag er jeg bare gået, hvilket også gør ondt. Hvordan går det med dig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naja Posted June 10, 2015 Author Report Share Posted June 10, 2015 Jeg har døjet lidt med svangsenen under begge fødder, selv om jeg har støttende indlæg i mine løbesko. Men det blev meget bedre med massage 2xdagligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raenne Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 Ja, har haft støtte på hver dag i en uge og har somsagt holdt pause siden ffredag. Så irriterende! :/ Vil lede efter et par opvarmningsøvelser og styrkeøvelser og se om ikke det blive bedre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts