Guest Girl Posted December 16, 2016 Report Share Posted December 16, 2016 Can someone give me tips on how to weight lose fast as i m bit consious about my increasing weight Please help Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ivan Posted December 23, 2016 Report Share Posted December 23, 2016 Hey, maybe I can help you, do you have instagram, if you do send me a message, ivan_atlasfitness_birek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrsthompson1111 Posted January 16, 2017 Report Share Posted January 16, 2017 I don't have instagram but I could use some tips as well Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mahoa974 Posted February 5, 2017 Report Share Posted February 5, 2017 Hello , Je ne sais pas si ce forum est toujours actif, je me permet de poster mon message tout de même. Je lance mon blog fitness et nutrition diététique si ça intéresse du monde. Actuellement j'écris des articles sur les smoothies verts et perte de poids Je reste ouvert à toutes suggestions A bientôt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts